בואו להכיר את האינטרנט
לאן אנחנו נכנסים
אופטימיזציה למבנה הוויזואלי של האתר
אופטימיזציה למבנה הטכני של האתר
יחסי ציבור בקידום אורגני (Offsite)
הרצאות אורח - נושאים משיקים
ווידוא עבודה נכונה ובקרה

קידום אתרים לוקאלי – קידום לפי מיקום בארץ

4 תגובות
סגירת תגובות

היי אין כאן איך להטמיע סכמה שמרת שתשאיר כאן
אשמח אפ תוסיף

תומי גורדון (מנהל) 19 בספטמבר 2021 בשעה 17:42

היי ארז
העמוד הרשמי של סכימת עסק מקומי נמצא כאן:
https://schema.org/LocalBusiness
יש שם הסברים טכניים אבל כמו ששמוליק אמר בשיעור – רוב ה-SEO לא צריכים להתעסק עם זה, ומעבירים למתכנת.
גם המתכנת לרוב לא יכתוב בעצמו, אלא ישתמש בכלי כמו זה:
https://technicalseo.com/tools/schema-markup-generator/

עכשיו, אם אתה עם וורדפרס, יש תוספי SEO שעושים לך לפחות חלק מהעבודה:
1. ביואוסט אתה יכול להכניס פרטים בסיסיים של העסק, והוא מוסיף גם את כתובת האתר אוטומטית.
זה נמצא ב-Search Appearance למטה.
אם אתה בוחר אירגון, אז הם לא מציעים הרבה אפשרויות,
אבל אם אתה בוחר אדם, אז אתה יכול לערוך את כל הפרטים דרך המשתמש בוורדפרס שאתה בוחר בתור האדם שמייצג את העסק.
יש להם תוסף לוקאלי למי שרוצה ללכת עם זה עוד צעד – בתשלום (פרימיום).
2. גם אצל ראנק מת’ זה נמצא רק בגירסת הפרימיום.
הם נותנים לך לעדכן יותר פרטים, כולל כמה סניפים אם יש לעסק כמה מיקומים שונים לרשום.
הנה הסבר מקיף שלהם איך לעדכן את הפרטים של מיקום העסק
https://rankmath.com/kb/local-seo/

תומי

היי שמול, אמרת בסוף השיעור שאם רוצים לפתוח סניף נוסף אז לפתוח אתר אחר. זה קצת לא ריאלי, לא? אם אנחנו משרד עו”ד עם סניף ראשי בתל אביב ומספר סניפים נוספים ברחבי הארץ, מרגיש לי לא נכון מבחינה תדמיתית להכין אתר לכל סניף במקום אתר ראשי של כל המשרד. איך היית מציע להתמודד עם זה?

שמוליק דורינבאום (מנהל) 4 באוגוסט 2022 בשעה 10:58

היי, אכן באתרים קטנים אין סיבה לפתוח עוד אתר, אני בדרך כלל מדברים על הגדולים (מיצובישי כפר סבא, מיצובישי בת ים וכן הלאה..) לאתרים קטנים, תמיד עדיף לפתוח עמודים נפרדים באתר פשוט (גם להום סנטר עשינו את זה ופשוט עשינו עמודים מלאי מידע לכל עיר)

השאר תגובה

Scroll to Top
דילוג לתוכן